Summa sidvisningar

lördag 11 september 2010

På stan..

Har varit ner på stan, skulle hitta mig en födelsedags present.. hittade ingen födelsedags present, ist hittade jag två nagel lack, ett lipgloss och ett par stövlar! var inte tänkt att jag skulle köpa några stövlar alls idag men kunde inte låta bli, hur ofta hittar man såna där stövlar som man tänker wow!! när man satt på dig dem! Och de va inte för dyra heller. Och om jag sen tänker på hur de gamla stövlarna ser ut så ja jag kunde köpa de där med gott samvete :)
Lyckades även smita ifrån att inte få en massa blad av alla politiker som stod på toget, tycker de räcker med de som kommer i brevlådan.

Igår städade jag som en galning här hemma.. och Åh va skönt de är när de är klart och allt är rent och fint! då njuter jag!.

Ikväll ska jag på kräftfest hos mamma och C.. ska bli roligt, det har blivit en tradition varje höst att vi äter kräftor där.

Nu ligger två små sötnosar i soffan bredvid mig och sover.

Jag ska nu försöka motstå söt suget!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar