Summa sidvisningar

tisdag 21 september 2010

Nätdejting..

De här med nät dejting.. tycker de är en rätt ok uppfinning.. men de tokiga är ju att man då kanske hittar nån som bor långt bort och så faller man för varandra.. hur gör man då!? De går väl ett tag att ha långdistans förhållande men som i alla förhållanden så måste de ju gå framåt.. och en måste flytta.. där de jobbiga kommer in att de oftast då är tjejen som läre flytta.. varför är de så egentligen? har funderat på detta lite ja och kommit fram till att de är ju oftast tjejen som måste flytta.
Men som jag som är singel tänker, hittar man någon långt borta så får man väl först och främst se va som blir av de hela och sen kanske killen kan flytta, eller så kanske jag till o med skulle vilja flytta!? Ja sånt som märks, är ju inte så att jag har något sånt att bestämma mig för just nu men en tanke som har slagit mig.

Idag äre världens skit väder ute.. de regnar och blåser.. hua.. blir lagomt roligt att traska till jobbet i de här vädret!
Tvättar gör jag oxå idag.

Nä nu så..

3 kommentarer:

  1. Ja, det är konstigt men oftast är det nog tjejen som flyttar... det bör ju vara så att den som har lättast att få nytt jobb flyttar. Sen bör man kanske se till att ha fått ett jobb innan man flyttar också så man har lite mer att flytta till än "bara" en karl. :-)
    Lätt för mig att säga som inte jobbar...
    Kram.

    SvaraRadera
  2. Håller med! du borde ju va den som har lättast att få nytt jobb.

    SvaraRadera
  3. Hej!!

    Nätdejting är ju en ny grej även för mig och tror jag sett dig på MP och vi har inte kunnat skrivit till varandra..

    Hoppas att höra från dig på min hotmail lunkan85@hotmail.com

    /lunkan7

    SvaraRadera