Summa sidvisningar

söndag 11 april 2010

Vår vår vår!

Härliga våren har kommit! Idag har det varit jätte skönt ute! Jag har varit på en promenad idag, de va jätte skönt. Fåglarna kvittrade för full hals och solen värmde.
Fräknarna ha börjat frodas kring näsan å ögena :)

Annars idag har jag varit till familjen C o J å grattat deras L på 3 års dagen =) eller han fyller på Tisdag men jag grattade idag för idag fanns där tårta ;)
Han fick ett jätte stort ritblock, kritor och modell lera =) modell leran tyckte pappa T oxå va rolig :p

Nu har jag nyss käkat och snyggat till lite här, de är ju som ett grustag inne bara några dagar efter att jag damsugit! suck... men de är VÅR!! Underbart!

I morron är jag ledig men kanske ska gå in å jobba extra några timmar iaf.

Igår gjorde jag högskoleprovet!! Säger - Aldrig mer! huua vilket konstigt prov, jag förstår inte hur de tänker med ett prov full med påståenden och så ska man svara genom att kryssa i A B C D eller E.
Tänkte när jag satt där att de här provet är som gjort för teoretiker inte för en praktiskt lagd person som jag å så tänkte jag - De borde ha ett teoretiskt prov och ett praktiskt!
Va säger ni om den iden? de borde väl ha ett kunskaps prov som man får göra praktiskt oxå! För alla vi människor är ju olika å en del är teoretiskt lagda medans andra är praktiskt lagda, så varför ska då högskoleprovet bara vara teoretiskt!? De som då är mer praktiskt lagda får ju lite svårare då att visa vad duktiga de är å vad de kan.
Jag röstar för ett praktiskt högskoleprov oxå!!

1 kommentar:

  1. Visst är det härligt med våren och lite tårta en sån fin dag är inte fy skam heller.
    Högskolan är ju till för teoretiker så det är väl därför proven är som de är. Det är bara synd och skam att det inte finns några skolor för de som är praktiskt lagda.
    Kram

    SvaraRadera