Summa sidvisningar

torsdag 29 april 2010

Inte sugen på något...

Borde ta mig för och äta frukost! men är liksom inte sugen p ånågot, samma sak är de med maten... eller jag har blivit hemskt dålig på att laga mat.. kan de bero på att jag bara lagar till mig själv numera!?

I Tisdags åkte jag till hälsocentralen för att jag har varit så tung andad, läkaren där skickade mig med en akut remiss till medecin avdelningeen eftersom att han trode att jag kunde ha en propp i lungan eller att lungorna släppt från bröstkorgen! gissa om jag vart lite nervös när han sa så.
Jag hade ingen propp i lungan o inte hade de låtsnat heller.. jag hade infektions utlösande astma som man kan få av en vanlig förkylning. Fick brikanyl utskrivet som jag ska andas in vid behov.
Kan säga att de är rätt jobbigt att inte kunna andas ordentligt! de känns bättre nu men jag är ju inte så alert när jag inte kan andas som vanligt och de är störande och jobbigt. Men de känns mycket bättre nu iaf!

Nu har jag m o m´s bil eftersom att de är i Cypern =) Så på lördag ska jag passa på och ta med mig G ner till valbo för att shoppa och så ska vi hälsa på A o A en sväng oxå :)

Nu ska jag försöka få i mig lite frukost och kanske ringa tele 2 och kolla om de har nått bra erbjudande på tv kanaler. Börjar bli tråkigt utan tv kanaler.

1 kommentar:

  1. Även om det är tråkigt att laga mat till sig själv så bör du nog försöka hitta på lite rolig mat som du vill äta. Mat är viktigt. Annars får du lättare infektioner också och det är ju som sagt inte roligt.
    Tack för idag.
    Kram.

    SvaraRadera