Summa sidvisningar

tisdag 17 september 2013

Jag har sytt!

Idag har jag sytt! de va inte igår kan jag säga, tog "wejjen" (bilen) till mamma och lånade hennes symaskin. Lagade T´s jeans och fixat en "gardin" till köket och jag tror att de vart riktigt bra, både jeansen och gardín grejjen :)
Lite små mallig att jag fixade det själv! jag som egentligen inte alls har tålamod att sy. De ska gå fort och enkelt att bli klar med de man gör och att då sitta och nåla och grejja de är tålamods prövande!
Ska se till att sätta upp gardin grejjen i morron så kanske jag får in en bild här med.
Med mig hem fick jag även äpple, hem äpple ska väl tilläggas, och de är så gött med hem äpple! Mjuka,söta och syrliga på samma gång. Icas äpplen kan slänga sig i väggen :D

Förövrigt idag har jag inte hunnit så mycket mer. Donat lite hemma och kikat på både Idol och Svenska Hollywood fruar! Kan inte annat än gilla Britt Ekeland! Vilken härlig person och Siv är inte så tokig hon heller! hela programmet blir ju rätt underhållande med alla olika personligheter och Gunilla gör det spännande med sina galna till tag.

Nu väntar kudden och drömmarnas värld, natten till idag var jag ute och joggade med Zlatan! (Fotbollsspelaren) och jag, Jogga! HA!
De sägs ju att drömmarna är kroppens sätt att bearbeta saker eller kan vara symboliker (heter de så?) för något man går/gått igenom.
Nu vet jag inte va Zlatan var symboliken för? kanske min tanke tidigare samma dag var att de vore kul att kunna jogga långt utan att tok flåsa eller egentligen få astma!
Kanske går att jobba upp? flåset iaf, astman däremot de är en annan fråga.
Jaja..

Dröm sött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar