Summa sidvisningar

lördag 2 februari 2013

Nu vare längesen!

Sitter vid köksbordet och känner doften av nytorkade golv smyga sig på... T torkar golven.
Idag har vi städat och handlat och haft syrran på spel besök, dvs hon satt i soffan och spela ps3 medans jag städa och plocka de sista.

Igår var jag och K ut på Cielo bara hon och jag och åt middag och prata en massa. Hade en jätte rolig och väl behövlig kväll! :)
Helgen har på nå vis kännts längre för att vi gick ut just en fredag, så de kanske är så man ska göra för att få känslan av en längre helg?

Till veckan börjar jag ha lektion i stallet igen :D
Dock sista terminen då gården ska säljas och alla hästarna :( Känns tungt i hjärtat av vetskapen att alla härliga hästar kommer skilljas åt och att jag inte kommer ha någon mer lektion där och heller inte träffa M och hästarna några gånger i veckan mer. De kommer kännas tomt!
Vad ska jag då roa mig med!? de ger mig så mycket de där lektionerna och alla hästarna. Gymet ger inte alls samma sak åt sinnet som stallet, hästarna och mina små ridelever gör.

Nu ska jag snart ta och slänga ihop något att äta då jag kommit på att jag inte ätit mer än frukost och chokladruta idag :S Sen blir de mys i soffan i nystädad lägenhet som luktar gött! 

Trevlig helg! 


2 kommentarer:

  1. Härligt att ha nystädat! :-)
    Jag hoppas din syster var lite sällskaplig också eller spelade hon bara?
    Tråkigt att det blir sista terminen i stallet med hästarna och dina små elever. Blir jobbigt att skiljas från dem allihopa för dig. Hoppas du hittar något annat bra ställe där du kan få så mycket som du nu får genom lektionerna och stallet. Det kanske finns andra bra stall... det hoppas jag att det gör - för din skull.
    Kramen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. De hoppas jag oxå att de gör!
      Hon spelade bara, men jag duchade och så bara med :)

      Radera