Summa sidvisningar

onsdag 6 februari 2013

Älskade fyrbenta vän!

10 åringen i mig skriker och gråter trotsigt.
Den vuxna männsikan i mig känner tomhet och lessamhet.
Såg precis en bild med text på fb och alla känslor kom över mig.. verkligheten.
Så småningom kommer min älskade fyrbenta vän flytta någon annanstarns. Han som förgyllt min dag, varje tur, varje arbetspass. Han som gjort mig lugn i själen, han som gjort mig glad, han som fått mig att orka med vardagen när den varit för tung! Han är inte min på riktigt, kunde jag så skulle jag köpa dig och du skulle bara vara min.
Hjärtat värker av tomheten som kommer med tanken av att inte träffa dig då och då igen.
Du kommer få det bra hos någon annan, få glädja någon annan enda in i själen, förhoppningsvis kommer jag veta vart du tar vägen, få säga hej då, få en chans att hälsa på och se att du har det bra.
Älskade häst min älskade vän jag kommer sakna dig enda in in själen!
Stoppar minnena och känslan långt in i hjärtat, låser ordentligt och kastar bort nyckeln!.
Det kommer blir fruktansvärt tomt utan dig! Jag älskar dig!


1 kommentar:

  1. Fy vad sorgligt! :-( Om jag kunnat hade jag köpt honom till dig men jag kan ju inte!!! :-( Önskar så att jag kunde! Alla såna där avsked gör så ont. Som tur är så kommer man över det så småningom.
    Jag hoppas du kommer att kunna hälsa på honom i alla fall.
    Kramen.

    SvaraRadera