Summa sidvisningar

lördag 10 mars 2012

Lördag....

Lång helg denna helg.. känns som att de är full ruller hela tiden och lediga dagar bara flyger förbi. Mycket att göra och mycket att ordna med inför flytt osv.
Igår tog ja och åkte ner till Gävle och sprang och shoppade i några timmar, de va såå kul att hitta kläder som jag faktiskt tycker om, allt jag hitta igår köpt eja på HM, förutom stövlarna de köpte ja på din sko :)
Så de enda som behövs nu är ett par svarta böxer att ha på jobbet.

Igår bjöd <3 mig på mat på Akropolis :) Åt entecot med bulgur och rödvin, till efterrätt vart de en irich coffe. På väg hem kikade vi in på Videohallen och hyrde Poppers Pingviner, de va jätte rolig och jag kan verkligen rekomendera den!
Vi hade en jätte mysig kväll! :)

idag har de oxå varit full rulle, har fått hjälp att snygga till väggarna som katterna klöst på så nu är hela lägenheten fräch! så den som flyttar in här efter mig får de snyggt! :)
Måtte de bara hålla tassarna borta från väggarna nu!

Idag är de bandy.. igen.. kanske sista matchen om jag förstått de rätt.. om de inte går till final då. Men sen äre slut för denna säsong! ;)
Så ikväll är karln på bandy och jag funderar på att åka upp till T och A en sväng och fika lite.
Har snosat på bäbis idag med :)´T´s kompis T har fått en liten flicka, jätte söt är hon!

Usch va trött ja böev när ja satte mig.. kanske borde ta och sätta fart igen så ja inte blir för trött kl är ju bara 16,30.

1 kommentar:

  1. Ja det blev riktigt fräscht i vardagsrummet nu. Snyggt! Goa gubbar hade du till hjälp också. :-)

    Det är kul att hitta och handla nya kläder ibland. :-) Tyckte jag med idag..

    Kramen.

    SvaraRadera