Summa sidvisningar

söndag 4 mars 2012

För kort..

Helgen har varit för kort! Shoff sa de så var de söndag fm och jag var på väg till veckans första arbetsdag.
Helgen har gått såå fort och jag skulle velat ha en extra dag på helgen!
Vi har inte gjort så mycket.. jag har rensat lite inför flytten och <3 har pluggat lite. Och vi får ju inte glömma att de var bandy i fredags som Bollnäs vann! :)
Och ja jag gjorde som jag skrev i tidigare inlägg, jag frächade upp mig själv.

I huvet så håller jag redan på att flytta in.. bär grejjor, sätter upp gardiner, möblerar och städar! :)
Måste börja packa på riktigt snart! Längtar tills vi är inflyttade och klara!

Denna vecka börjar alla bra tv serier igen! Desperate Housewifes och Greys anatomy och sen är de ju revenge på torsdagar fortfarande! Så de blir fullspäckat schema framför tvn i veckan efter diverse aktiviteter efter jobbet.
De var länge sen jag var iväg till gymet nu.. funderar hur jag ska hinna med de oxå mitt i alla andra "nya" aktiviteter? nästan så jag funderar om jag tagit på mig för mycket!? De var ju rätt lagomt tidigare..men äh de märks.. testa kan jag ju iaf.

Längtar till helgen, lång helg och mer tid med <3 och så ska vi till edsbyborna våra och hälsa på! :)

De är skönt och nog en anning hälsosamt att ha något att se framemot! :)

Nu full fart mot nästa helg!

1 kommentar:

  1. Nu är du framme vid den helgen. :-)
    Hoppas den här helgen blir längre.
    Kramen.

    SvaraRadera