Summa sidvisningar

torsdag 15 mars 2012

Dreads...

Kikar på tvn.. de håller på med dreads virkning! Jag hade inge anning om att man virkade dreads! Fast man kanske kan göra sådana på olika vis? I villket fall så är de inget för mig, har fått för mig att vill man inte ha dem längre så måste man raka av allt hår!?

Tog med 2 sockerkakor till jobbet idag, fick sån lust att baka igår så jag slängde ihop 2,en med choklad glasyr på och en vanlig. Fikat var upskattat och en kollega sa "du har inte tänkt skola om dig till konditor?" Visst har väl tanken slagit mig några gånger men jag är rätt nöjd där jag är och håller de på hobby nivå ist :)

Hade sån blogg lust tidigare men nu har ja inget att skriva om längre känns de som..
Så jag säger väl go natt! :)

1 kommentar:

  1. Virka hår... har jag aldrig hört talas om. Och inte skulle jag vilja ha dreadlocks heller. huu..

    Ja nog skulle du kunna skola om dig till konditor nån gång i livet om du vill det. Du har ju fallenhet för det så... :-)

    Kramen.

    SvaraRadera