Summa sidvisningar

söndag 19 augusti 2012

Rubrik?

Har äntligen fått ett schema som är måndag-fredag, de känns underbart! Hoppas de får hålla i sig. De känns som att de blir mer rutin på vardagen med samma start och sluttid måndag till fredag och 2 dagars ledighet, de ska bli skönt! I veckan måste jag ta tag i de här med träningen igen, skapa beroende igen.. för de är ju faktiskt skönt att träna egntligen men fasen så svårt att ta sig iväg och hålla it. Ska bestämma mig igen som jag gjorde sist.

1 kommentar:

  1. Ja det blir säkert skönt att slippa söndagar. Men när jag började jobba bara vardagar en gång i tiden (för länge sen) så saknade jag faktiskt att ha en vardag ledig under veckan då jag kunde stöka undan en massa jobb hemma som jag sen slapp under helgen. Men du får ju mer tid med sambon då du får lediga söndagar så det uppväger nog det mesta. :-)
    Kram.

    SvaraRadera