Summa sidvisningar

torsdag 12 juli 2012

Kära nån va...

Va rastlös jag är när jag inte har folk omkring mig, de är faktiskt jobbigt! Inte för att jag inte klarar av att vara ensam för de gör jag och tycker ibland att de är skönt Men de är ju så TRÅKIGT! Känns ensamt fast man egentligen inte är det! Har varit sådan sen jag var liten. Fler som känner igen rastlösheten och trivs i närhet av andra männsikor som jag? Så som vanligt när jag är själv så sysselsätter jag mig, så idag har jag varit till Alfta och Knagga för att köpa en lampa till köket.. men den jag ville ha fanns inte kvar. Sen kika jag in hos mormor och morfar på en snabb fika. Väl hemma kom mamma,christer och linn och hälsade på och jag fick hjälp att fixa så att de trådlösa internet vi skaffat oss funkar på min dator med, de tog dem ca 1 min hahaha :P Och nu ikväll har jag tränat, lite cykel, armar/rygg och så vart de gå bandet i ca 30 min :) Men nu då!? Vad ska jag göra Nu då? kroppen säger vila medans huvet säger gör nått, hitta på nått på engång!

1 kommentar:

  1. Vad synd att du inte är road av att läsa för det är ett himla bra sällskap och då gör man ju något och upplever något trots att kroppen vilar.
    Du får hitta på nåt bra pyssel att ta till då du blir rastlös. Men som du skriver så har du varit så där jämt, velat ha folk omkring dig - det ska hända saker... :-) Inte lätt att göra om sig. Sen har du hittat en partner som är lite motpol till dig... ni får lära av varann.
    Kramen.

    SvaraRadera