Summa sidvisningar

fredag 13 juli 2012

Idag!

Idag kommer äntligen <3 hem igen efter att ha jobbat en vecka på sin semester! LÄNGTAR! Idag är de en vecka tills min Bästa Vänn gifter sig! Underbart! :) Idag är de oxå snart en vecka tills min semester är slut, Men de tänker jag inte börja tänka på än! Idag tänker jag återigen sysselsätta mig, ja tycker om att ha saker att göra för jämnan iaf. Så idag ska jag snygga till här tills T kommer hem och så ska jag hälsa på bästa vännen med familj i byn :) Ha en bra dag allihopa!

1 kommentar:

  1. Ha en bra dag du med och njut av den sista semesterveckan, vilket väder det än blir. Bilturer kan man ta även i regnväder och det kan vara riktigt mysigt att ha med sig fika och sitta i bilen i regnet och fika så det så. :-)
    Kramen.

    SvaraRadera