Summa sidvisningar

onsdag 6 juli 2011

Nog äre varmt allt!

36 grader i köket har jag nu! PHU!! hur varmt som helst.. de får gärna vara varmt men ute!! de är ju så svårt att sova när de är för varmt och sömnen har inte varit den bästa hittills denna vecka. Sen har jag en jamande katt som tycker att de är alldeles ypperligt att sjunga ut under nätterna denna vecka :(
I natt höll jag på att bli tokig, Mizzie jama och jama och jag vakna gång på gång. Var upp på hemli huset och va gör inte mummlan då! jo ist för att gå på lådan så gör hon nr 1 på golvet i hallen! på ett par byxor som ramlat ner från en stol. Fy faen va less jag var på mina två katter i natt då jag stod och tog reda på katt piss och inte fick sova. Minsyta katten har ju lite svårt att göra nr 2 på lådan ibland och sätter sig gärna nån dm utanför lådan ist MEN hon har ju inte brukat pissa i hallen! Hjälp vad gör jag!? är så rädd att detta är något återkommande, jag vill ju inte behöva avliva na men jag vill heller inte ha en katt som gör sina behov vart lusten faller sig in. Eller är de så att hon helt enkelt inte är en inne katt? :(
Eller är de så att de har att göra med att hon blivit könsmogen?
Någon som har något bra tips?

Nu är de 2 dagar kvar sen har jag semester i 1 vecka :D Längtar till helgen, efter <3och helgens festligheter :)

1 kommentar:

  1. Har inget bra tips men eftersom hon inte brukar kissa utanför lådan så får vi hoppas att det var en engångsföreteelse.
    Köp dig en bra fläkt så kanske du får lite behagligare inne så du kan sova.
    Kram.

    SvaraRadera