Summa sidvisningar

måndag 4 juli 2011

Lång helgen är över..

Då var lång helgen över (4 dagar ) och jag har gjort veckans första dag :) phu va de fanns att göra, var helt slut när jag gick från jobbet. Och fy va folk är sega idag! kunderna va sega och folk i allmänhet utikring här hemma va sega.. Suck! en kille som cykla över gatan hade ja go lust att sticka ut huvet genom fönstret åt och ropa - Men cykla över då pöjk!! rör på dig, va ju nästan så cyklen stod still! eller så hade han aldrig sett en blondin köra bil någon gång ;) Kanske ska tillägga att just denna kille var en av Bollnäs nyare boende om man säger så. Inget fel i det men de va så jag undrade om han inte sett en tjej köra bil någon gång.

Väl hemma så vart de nudlar och grönsaks wok med phad thai sås, mmm mumma :) och nu har jag nyligen vaknat efter att ha sovit ca 2 timmar i soffan! Där försvann kvällen men va skönt de var! Skulle kunna sova mer menläre ju kunna sova i nat oxå!
Jag som inte brukar sova middag!.

Nu jobbar jag 1 vecka sen har jag en veckas semester.

Letar hotell i Stockholm, gärna inne i stan, vill ha ett fint med billigt hotell så är de någon som har något tips så skriv gärna till mig!

Snart ska jag kolla på de där lyxfruarna som får lida för sin skönhet :p eh ehhehe hahaha! man väljer ju själv vad för behandlingar man vill genom gå om man inte skulle vara en naturlig skönhet! :p

2 kommentarer:

  1. Hej Ella! Kan tipsa om ett hotell som ligger på söder, det är inte speciellt långt till centrum om du menar drottninggatan? Det är scandic malmen. Söder är ju helt klart det mysigaste området i stan också :-) Hoppas du får en trevlig helg i stockholm. Sofie

    SvaraRadera
  2. Du får sluta ödsla energi på segt fôlk. Det tar ju energi av dig. :-)
    Kram.

    SvaraRadera