Summa sidvisningar

onsdag 11 maj 2011

Onsdag..

Helt vanlig onsdag, jobbat, lagat mat och tagit en promenad på nästan en timme. Gick runt varpen, gick fortare denna gång än sist :)
På väg genom stan stod det en gammal tant med rullator vid en bankomat, när jag var på väg förbi sa hon - kan du med sånna här moderna apparater!? - Ja sa jag.. och så fick jag hjälpa henne att ta ut pengar och de var mycket pengar! Tur hon träffade på rätt sorts människa.. finns väl säkert de som hade tagit dem och sprungit! :S

De är riktigt skönt att ut och gå i detta fina vårväder :)
I måndags var jag upp till Tessan och Andreas och hälsade på :) vi tog en promenad till pelles och köpte glass bl.a. Va sommrigt de känns när man sitter ute och äter glass :) och mysigt dessutom.

Helgen vart rätt lugn, <3 kom hit först på lördan och så åkte vi upp till mamma och C och käkade med syrran på em sen vart de film mys, tror filmen hette "this is england" Har ju så dåligt minne när de kommer till att komma ihåg film titlar och dessutom om jag sett dem :I ehh hehe.
Snart är de helg igen.. Jobbar söndag Men är iaf ledig lördag.

Förra veckan var jag på fack kurs i Gävle, de va riktigt intressant! och om en vecka så är de slutklämmen på den kursen. Känns både roligt ocg nyttigt att få lära sig en massa om lagar och regler osv osv vad man har för rättigheter och vad arbetsgivaren har för rättigheter, bra att kunna och bra att veta.

Är lite sugen på att cykla nu.. måste se till att få på kedjan igen och spänna den kanske ja måste oxå!?

1 kommentar:

  1. Ja det var tur för tanten att det var en ärlig person hon vände sig till men jag kan tänka mig att hon hade lite blick för det också. :-)

    Finns det ingen snäll karl dänne på området som gärna tar fram lite verktyg och hjälper en söt tjej med kedjan? Ta ut cykeln och ställ dig väl synlig strax efter kl. 4 när alla kommer från jobbet så kanske du får hjälp av någon riddare. ;-)
    Kram.

    SvaraRadera