Summa sidvisningar

onsdag 5 maj 2010

Gnälliga kärringar....

Ja man kanske inte ska säga så eller använda de orden som rubrik, men jag är rätt irriterad!
Jag har alltid sagt vad jag tycker och tänker men brukar framföra det på det bra sätt, å så kommer de en kärring som bara hasplar ur sig hur som helst och dessutom tror sig veta bäst!... Jag blir såå allergisk!!
Ska man säga exakt som man tycker och tänker så kan man ju iaf tänka på hur man framför sina åsikter så de slipper bli hemskt fula grodor i onödan!.... HM!!!
Tur man har en bitsk tunga när det behövas! eh hehe.

Annars har dagen varit rätt ok, har fått en massa gjort, tvättat, promenerat och till och med fått med mig en matlåda till jobbet! Mmm tack sa magen på lunch rasten :p
Har varit alldeles för dålig med att laga mat och bara tagit något litet i farten... de går ju inte i längden!... så nu ska "tant" ella bli duktig på att laga Och ta med sig mat igen!

Är såå sör sugen, glass, choklad, surt ja you name it!!
De riktigt drar i godis tarmen :p men vad har jag hemma!? jo skorpor!

Nä nu så natti på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar