Summa sidvisningar

onsdag 26 augusti 2009

Onsdag...

Förra veckan var jobbig med allt ringade o fixande, glad vart jag när helgen äntligen kom o jag kunde släppa de där fixandet i ett par dagar!.
I helgen så har vi födelsedags fikat hos J o S för J fyllde år på lördan o så har vi fikat hos A o A oxå för A fyllde år i måndags.
På lördan hjälpte vi även syrran att flytta in i sin nya lägenhet! =) de är roligt att ha henne här o jag hoppas få se lite av na.

Den här veckan började lika som den andra var med en massa ringande o fixande, men nu kankse de börjar lugna ner sig med det!? peppar peppar ta i trä!!.
Har pluggat idag på morron o så har jag bakat bröd som ligger på sista järningen.
Så snart ska jag äta nybakat varmt bryt bröd med oboy!. Sen måste jag fixa lite ärrenden på stan.

Ha en bra dag!

1 kommentar:

  1. Brödet var gött och än har jag inte fått ont i magen. :-) Men jag äter bara en då det är en massa fibrer i.
    Kram.

    SvaraRadera