Summa sidvisningar

tisdag 11 augusti 2009

En rolig o mysig helg!!

Helgen var full späckad med roligheter! På lörda morron packade vi med frukost o åkte o badade med J o S på harnäs sen vart de hem o fixa salladen inför festeno mig själv! Hann allt i tid! men stressa de gjorde jag. Festen vart lyckad! o maten var omtyckt :) mycket presenter fick jag oxå! bla islandshäst ridtur för två, ljus lyktor o snappsglas, Fin choklad x 2, vin, en film o en parfym o pengar =) o jo en my litel ponny!! som skulle förställa en islandshäst antar jag =)
efter festande här hemma tog vi en taxi ner på stan o gick på heartbreak o dansade. Väl hemma igen satte vi oss o kollade på korten vi tagit på kvällen med H´s trasiga kamera. Endel bilder va riktigt bra faktiskt.. med tanke på att man inte ser hur man knäpper då displayen är trasig.
Kvällen var jätte kul o tack alla ni som kom o firade min 25 års fest med mig!

I söndags åkte vi o badade med syrran o J o S i Rull sand (vid havet) hade med sallad som vart kvar sen festen o vi var där läängen o solade o badade, sen bar det av hemmåt o till mac donalds för mjukglass o sen kom brorsan oxå o vi åkte allihopa + j o s o grillade i Boulognen.

Helgen har varit rolig! o mysig på många sätt! :)
Saknade en viss person här men men. Hon kanske vill komma en annan gång.
Jag har laggt ut en massa bilder på bilddagboken så de är bara att gå dit o kika! men jag tänkte lägga in några här oxå =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar