Summa sidvisningar

lördag 28 februari 2009

Go morron

Go morron lördag!
ja då var de lörda morrono jag hade tydligen sovit med ett leende på läpparna =) vad jag drömmt har jag ingen anning om men de va väl något bra iaf.
Jag som hoppats på en mys morron men H han hade smugit upp ur sängen. Han har börjat med de eller så är de jag som sover tungt nu mera.
Igår hade vi besök, Temuu o jens o Sofe va hit. Trevligt va det. jens osofie letar lähhgenhet här i gävle.. så så småningom så kankse de bor hhär på Brynäs oxå. Synd bara att ingen av mina kompisar vill flytta hit.
Nä nu borde jag göra frukost och så får vi se vad som händer idag. De är ju fest i bollnäs men jag har ingen vidare lust att hoppa på kryckor på krogen där de är trångt o så. Så får väl se vad som händer.

Tjngeling så länge..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar