Summa sidvisningar

fredag 27 februari 2009

Freda kväll..

Ja då var de freda kväll... idag har vi vart på stan... hoppat runt på kryckorna... drygt, jobbigt! men skönt att få komma ut o se lite folk! blir så instängd när man bara går hemma o donar. Jag behöver folk! se folk! prata med folk! jag är en social person så jag behöver umgås med folk för att må som bäst!.
Köpte iaf en maxfactor mascara och en ögonskugga.. o så va vi o fikade på mingel o bar med Andreas, varm choklad o choklad tårta vart de Mmm smaskigt värre ;) de va mitt helg godis de!

Igår överansträngde jag foten så de får jag lida för idag :/ trodde jag skulle vara nästan bra i foten vid de här laget men de är jag ju inte :/ suck, hade gärna tagit en promenad i de fin fina vädret som de va idag. Solen sken och de va rätt varmt ute.
Nu är jag trött! har lust att ligga i soffan hela kvällen men vi får snart besök, en av H´s kompisar kommer snart. Å inte har vi nått att bjuda på heller. Men men så äre bara.

Får se vad som händer i helgen, kanske blir de Bollnäs eller kanske bara vara hemma o se vad Gävle har att erbjuda. Vilket inte brukar va såå mycket, men de är skönt att vara hemma ibland oxå en helg, fast nu förtiden så är vi ju hemma nästan jämt iaf.

Nä nu räcker det!

Go kväll på er!

1 kommentar:

  1. Jo, nog vet jag att du behöver folk allt. Det har du gjort sen du var alldeles liten. Du hann inte mer än slå upp ögonen och möjligtvis äta frukost (som helst skulle stå på bordet när du vaknade) så skulle du snabbt gå till nån kompis.
    Solen värmer nu så du kan sätt dig ute någonstans med varma kläder och en filt runt benene och sola.
    Kram.

    SvaraRadera