Summa sidvisningar

fredag 21 februari 2014

Med hus!

Vi har köpt hus!! :D Underbart, roligt, spännande och alldeles förträffligt bra! Nu planerar jag en massa i huvet, funderar och klurar på hur jag vill ha det. För nu får vi ju faktiskt göra precis som vi vill.
Och även fast de mest för tillfället är bara jag som planerar och donar så får faktiskt såklart T vara med och bestämma oxå men han är ju karl så han har inte börjat med inredningen i huvet än som jag gjorde redan innan vi skrev kontraktet. Men de är väl en såndär fruntimmer grej antar jag.

Veckan har bestått av jobb och fika hos T&A och mormor och morfar.
Fredags humöret är strålande och jag har slängt ihop en knäckig hallon/jordgubbs paj så nu doftar de så gött här hemma!.

Njut av helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar