Summa sidvisningar

söndag 18 december 2011

Är de inte härligt med snö!? :D

Äntligen snöar det! Äntligen äntligen! Hoppas de ligger kvar nu oxå så kanske vi får en vit jul :)
De va ett tag sen jag skrev.. har inte haft nån lust.. har inte haft nån lust med mycket alls egentligen men nu föll blogg lusten på :)

För några veckor sen bakade jag lussebullar och pepparkakor <3 hjälpte mig att baka pepparkakor.



För nån helg sen var vi även upp till Ljustorget i ljusdal på premiär öppningen. De har otroligt fina ljus där av olika slag och former. Denna gång köpte jag en mörk rosa/röd ros med vitt fat till och lite dekoration. Igår var vi dit igen och jag köpte då en vit fin ängel som ger jätte fint ljus.



Sitter och blir irriterad på tv... ja menar varför slutar de med alla serier och liknande några veckor före jul!? Och istället visar de samma skräp om och om igen.. Bridget Jones, indiana jones, harry potter osv osv. Visst är de bra på sitt vis men de börjar bli lite ut tjatat nu.. spelar de dessa program bara för att alla på de olika tv kanalerna vill vara ledig i jul!? Hur vore de om tv tog och tänkte till lite och bjöd på nått nytt ist.
De är väl tur att de går att hyra film!

I fredags hade jag glögg kväll här hemma :) Bjöd på lussebullar, pepparkakor, pepparkaks kladdkaka och 5 min kola och så glögg såklart! En mysig lyckad kväll med de bästa av vänner :)

Avslutar inlägget med en bild på Mumlan...

Kö till toaletten.. :P

1 kommentar:

  1. :-) Goa Mumlan... sitter och köar.. Vad söt hon är!
    Jag håller med dig vad gäller tv. Nu blir det jul igen och då är det repris på repris, allt som sändes förra julen och julen före det sänds igen och igen. Vi måste titta på hyrfilmen vi har hemma så vi hinner få två nya till jul. Fast nu före jul är det svårare att hinna sitta framför tv:n.
    Förhoppningsvis får vi hem stationära datorn också till jul så vi kan sitta vid varsin. Annars får jag väl virka jag då... och läsa.. för repriser är inte kul.
    Blev pepparkakskladdkakan bra?
    Kramen.

    SvaraRadera